Irattár és iroda költöztetése

Irattár és iroda költöztetése

Az elmúlt hónapban egy régi partnerünk keresett meg minket azzal a feladattal, hogy az irattárukat költöztessük el egyik telephelyükről a másikba. Azt mondták, nem kell rögtön, ráér azonnal, mert a következő hónap elején kezdődne az épület felújítása! Szerencséjük volt, mert arra az időpontra már be voltunk táblázva, de megcsúsztak a felújítással, azt a munkánkat átrakták 2 héttel későbbre, így őket be tudtuk szorítani.

Irattár és iroda költöztetése

Három napra terveztük a pakolást, és 1 tartalék napot is befoglaltunk, a munka közben felmerülő komplikációkra. Ami bonyolította az életünket, hogy három felé kellett válogatni az aktákat, amiben a kedves dolgozóik is segítettek. Ők már a hét elején szerették volna elkezdeni a pakolást, de mi csak péntektől értünk rá, ezért megkérték a kivitelezőt, hogy a következő héten keddtől kezdjék meg a munkát.

A megbeszélt időpontban kivonultunk a helyszínre reggel 7 óra 30-ra, 300 dobozzal a fedélzeten, és nekiugrottunk a dobozolásnak. Az elején elég döcögősen haladt a csomagolás, amíg meg nem értettük a szisztémát.

Irattár és iroda költöztetése

Ebédidőre már viszonylag jól haladtunk, de a dobozaink is vészesen fogytak, és még csak a fele polc volt üres. Nehezen tudtam felmérni pontosan azt, hogy mennyi doboz fog kelleni, mert sajnos nem tudtuk a saját iratos dobozainkba pakolni, ugyanis azok nem fértek be a pincébe ideglenesen kialakított polcokra.

Amíg a kollegáim elmentek ebédelni, addig én elrohantam a telephelyünkre még 300 db dobozért. Ebéd után nekiálltunk az irattár második felének, amivel már sokkal gyorsabban haladtunk.

Irattár és iroda költöztetése

A fogadócímen egy nagyon öreg teherlifttel tudtuk levinni a pincébe a dobozokat, reggel óta imádkoztunk hozzá, hogy kibírja ezt a nehéz napot, de sajnos 13 óra 30 körül megadta magát, és a megrendelő közölte, csak másnap reggel tudnak jönni megjavítani, így maradt a gyalog-galopp a pincébe.  15 órára sikerült minden iratot becsomagolni, ezután a megrendelőnk alkalmazottai könnyes búcsút vettek tőlünk, és kitartást kívánva haza mentek. Ránk még várt kb. 200 doboz átfuvarozása, és lecipelése a pincébe. 17 óra 30-ra mi is végeztünk az iratok átvitelével. 

Hétfőn a csapat egyik fele folytatta a bútorok átköltöztetését, a salgópolcok szétszerelését és átvitelét. A csapat másik fele helyet csinálva az érkező polcoknak, bútoroknak, egy hatalmas hangárban összébb pakolták a raklaposholmikat, gépeket és amik már le lettek selejtezve azokat konténerbe pakolták. Egyikbe a vegyes hulladékot, a másikba a fémeket. Viszonylag gyorsan tudtunk haladni, mert a földszinten volt a hangár, saját rakodórámpával, ahová oda tudták tenni a konténert és a teherautónkról is könnyebb volt a lepakolás.

Irattár és iroda költöztetése

A polcokat nem szereltük teljesen szét, csak annyira, hogy szállítani tudjuk. Egy-két polc sajnos szétesett útközben, de még így is könnyebb összeszerelni, mintha darabokra szedtük volna az összeset. Egyelőre nem kellett összerakni a polcokat, mert ahová kerülni fognak, ott még javában zajlott a kivitelezés.

Délután 5 órára végeztünk az átpakolással. A 3. napra maradt az épület elejében található 4 iroda + konyha. Viccelődtünk reggel az ott dolgozókkal, hogy mindenképpen a konyhát hagyjuk a végére, több szempont miatt is! Az egyik, hogy ott tudjunk ebédelni, a másik, ami a legfontosabb, hogy a kávégép üzemeljen egésznap!

Irattár és iroda költöztetése

Reggel 8 órakor, persze kávézás után elkezdtük az irodákat átpakolni, az udvaron lévő konténerekbe. Az itt lévő ingóságokat nem is raktuk teherautóra, hanem gurtnival, kiskocsival mozgattuk át. A legtöbb időt a bútorok leszerelése a falról, és az asztalok szét és összerakása jelentette. A konténerek viszont négyzetméterre kisebbek voltak, mint maga az iroda, és oda felfúrni se lehetett a fali polcokat, így jó pár bútort még a hangárba kellett átvinni, de így is délután 4 órára végeztünk! A megrendelőnk ismét nagyon meg volt elégedve a munkánkkal!

Megjegyeztem azért neki, hogy nagy szerencséje volt, hogy pont ráértünk, de legközelebb, ha tudja előre, hogy szüksége lesz költöztetőkre időben rendelje meg!

Call Now Button
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében sütiket használ. A Weboldal használatával Ön beleegyezik az ilyen adatfájlok fogadásába és elfogadja az adat és süti-kezelésre vonatkozó irányelveket. Az Uniós törvények értelmében engedélyezze a sütik használatát vagy zárja be az oldalt! Adatvédelemről itt olvashatsz bővebben.