Irodaköltöztetés

Irodaköltöztetés

A cégünk főként lakossági költöztetéssel foglalkozik, de alkalmanként megoldunk kisebb irodaköltöztetéseket is. Most egy ilyenről mesélek nektek.

Megkeresett egy régi ügyfelünk, akit már többször költöztettünk, és szinte már baráti kapcsolatban vagyunk. Amikor felhívott, kérdeztem is tőle, hogy talán csak nem megint költöztök!? Nevetve mondta, hogy most nem, – „nekünk elég volt az elmúlt években az a 4-5 költözés, és nagyon jól érezzük magukat az új helyen”. Minket most egy nagyobb volumenű munkával akart megbízni, a jó tapasztalatok miatt!

Egyeztettünk egy időpontot, amikor meg lehetett nézni, hogy miről lenne szó, és találkozhattam az üzlettársával is. Többször is költöztettem a családjával együtt, annyira közvetlen és barátságos volt az egész csapattal, azt gondoltam, hogy ő is csak egy alkalmazott valahol, de kiderült, hogy egy közel 100 főt foglalkoztató komoly cég társtulajdonosa. Mégis ember tudott maradni. Az elmúlt 30 év alatt, ha ilyen magas beosztású emberekkel hozott össze a munka, sajnos a többsége nem így viselkedett, inkább lenézte a fizikai munkásokat, sokszor szóba se álltak velünk, hanem csak az embereiken keresztül kommunikáltak!

Irodaköltöztetés

Elérkezett a találkozó napja, egy közel 300 négyzetméteres irodában történt a megbeszélés. A társa is nagyon kedvesen fogadott, és közölte, hogy már nagyon sok jót hallott rólunk. Együtt körbe vezettek az épületben, majd még megmutattak egy 500 négyzetméteres raktárhelységet is! Aztán visszatértünk az irodájukba és egy kávé mellett átbeszéltük, hogy mi lenne a menet.

Irodaköltöztetés

Az volt a kérésük, hogy mindenképpen egy írásos árajánlatot adjak le, amin egy körülbelüli végösszeg is szerepeljen. Az elképzelésük az volt, hogy az irodát csak 1 napra zárnák be pénteken, ott a dolgozókkal közösen összecsomagolnánk az irodai dolgokat, az irattárat, a bútorokat pedig előkészítenénk a szállításra és ha még belefér a 2 teherautóval fordulnánk is egy kanyart. Szombati napra terveztük a teljes átköltözést, vasárnapra pedig úgy volt, hogy marad a rendezkedés kipakolás, esetleg a maradék holmi áthozatala.

Amit kihangsúlyoztak az összes informatikai rendszernek szombaton át kell érnie, hogy azt vasárnap biztosan be tudják a szakemberek üzemelni, hogy hétfő reggel indulhasson újra a munka. A raktárhelységet ráértünk a következő hét folyamán átköltöztetni.

Másnap megírtam és elküldtem az árajánlatot. Egy hét múlva jött a válasz, hogy a miénk a munka, és a következő hét pénteken várnak minket szeretettel. Elérkezett a költözés napja, 2 teherautóval 6 fő rakodóval, kiskocsikkal és csomagolóanyaggal felfegyverkezve, reggel 8 órakor elkezdtük a pakolást. Az ott dolgozókkal megbeszéltük a sorrendet és az aznapi munkamenetet.

Irodaköltöztetés

Irodaköltöztetés

Olyan gördülékenyen ment a pakolás, dobozolás és felcímkézés, mintha mindennap együtt dolgoznánk. Az informatikus kollegák szétkötötték a számítógépeket monitorokat, majd kipakolták a szerverszekrényeket is. 13 órakor a főnökség elrendelt félóra ebédszünetet és az egész dolgozó brigádot megvendégelte egy finom ebéddel. Mostanában sajnos ez sem jellemző sem az egésznapos lakossági munkákban sem az ilyen irodaköltözéseken.

Az ebédet elfogyasztva újult erővel folytattuk a munkát. Délután 5 óráig folytatódott a rámolás, jól haladtunk a bepakolással, de sajnos átvitelre már nem maradt idő. Másnap ismét 8 órakor volt a kezdés, de itt már a teherautókra pakolásé és az átszállításé volt a főszerep.

A felpakoló cím a 2. emeleten volt kicsi lifttel, sok mindent a lépcsőn kellett lehordani, de a megfelelő létszám miatt így is nagyon jól haladtunk. A fogadócím maga volt a tökély, földszint és a teherautókkal egészen az ajtókig oda lehetett állni. Három kanyarban átjött az összes ingóság az irodából, 16 óra 30 perckor elhagytuk a helyszínt.

Vasárnap csak 9 órára mentünk berendezni a bútorokat és kipakolni a dobozokat. Hétfő reggel következett a raktárcsarnok, ahol volt 25 polc + 1000 doboz, különböző méretű és súlyú. Először a polcokról raklapra raktuk a dobozokat és 4 kanyarban átvittük a polcokat, amiket ott a falhoz rögzítettek.

Keddre maradt a rengeteg doboz átvitele, amit a két emelőhátfalas autóval 6-6 kanyarban sikerült megoldani. A polcokra nem kellett visszapakolnunk, azt a raktárosok maguk szerették volna visszarendezni, ahogy nekik jó.

Az egész átköltözést 5 nap alatt sikerült megoldani, a tervezett 7 munkanap helyett! A régi ügyfelünk és a társa is nagyon meg volt elégedve az elvégzett munkával! 

Call Now Button
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében sütiket használ. A Weboldal használatával Ön beleegyezik az ilyen adatfájlok fogadásába és elfogadja az adat és süti-kezelésre vonatkozó irányelveket. Az Uniós törvények értelmében engedélyezze a sütik használatát vagy zárja be az oldalt! Adatvédelemről itt olvashatsz bővebben.