Lakossági munkák mellett, több céges munkát is csináltunk az elmúlt évben
Költöztetés, megbízhatóság!
Költöztetés Budapesten és országosan: Nagyon sok lakossági költöztetést végzünk éves szinten, az egész ország területén. A kisebb albérletes munkáktól, a komplett családi házak kiürítéséig. A visszaigazolásokból és a személyes dicséretekből is jól látszik, hogy jól csináljuk a munkánkat. A Google értékelések is ezt bizonyítják 76 értékelésből 75db öt csillagos értékelésünk van, amire nagyon büszkék is vagyunk. A lakossági munkák mellett, több céges munkát is csináltunk az elmúlt évben. Ezekről mesélnék nektek, pár érdekes dolgot.
Magyarország egyik legnagyobb gyógyszergyárában, rendszeres vendégek vagyunk, ha pakolni, rendezkedni kell. Leggyakrabban bútorokat, és iratokat pakolunk, de előfordul gépek, berendezések mozgatása is. Rengeteg épület felújítása zajlik éves szinten a gyár, a cég telephelyein, és irodaházaiban. A felújítás megkezdése előtt kipakoljuk a bútorokat, leszereljük a falra rögzített polcokat, bedobozoljuk az iratokat. Elcsomagoljuk a számítógépeket, monitorokat, nyomtatókat. Majd teherautóra pakoljuk, és elvisszük a raktárba. Ha befejeződik az épület rekonstrukciója, akkor szépen visszapakoljuk a dolgokat, vagy új bútorokkal rendezzük be az irodákat.
Elcsomagoljuk a számítógépeket, monitorokat, nyomtatókat. Majd teherautóra pakoljuk, és elvisszük a raktárba. Ha befejeződik az épület rekonstrukciója, akkor szépen visszapakoljuk a dolgokat, vagy új bútorokkal rendezzük be az irodákat. Előfordul olyan is, hogy a szobák között kell a bútorokat megcserélni. Van olyan eshetőség is, hogy áthelyeznek valakit, egy másik telephelyre, de ragaszkodik a megszokott berendezéséhez, és azokat kell átköltöztetni az új helyre. Akkor is minket hívnak, ha leselejteznek egy gépet, hogy vigyük el a holtági raktárba, vagy ha vesznek egy újat, és azt kell felcipelni a lépcsőn, mert a kiszállítók nem tudják, vagy nem vállalják. Van, hogy iratokat kell szállítani az irattárba vagy az irattárból égetésre.
KÖLTÖZTETŐ CÉG KIVÁLASZTÁSA
Költöztetés, megbízhatóság!
Nem egyszer előfordult, hogy hétvégén egy rendezvényükre reggel kivittünk, majd este visszaszállítottuk a telepre szimulátort, monitort, egyéb kellékeket. Nagyon szeretünk ide járni, dolgozni, mert a dolgozók kedvesek, megbecsülnek minket, és ami a legjobb érzés, értékelik a munkánkat, amit sok lakossági ügyfél abszolút nem! Tisztelet a kivételnek! Mi ezt a helyet egymás között csak a „Nyugalom Szigetének” hívjuk. 11 éve járunk ide dolgozni, de nem unjuk a munkát, mert mindig új kihívások elé állítanak minket, amit mi örömmel próbálunk teljesíteni! A jó pár év alatt sok dolgozóval megismerkedtünk, és szinte baráti viszony alakult ki közöttünk. A cég alkalmazottai közül, sokukat már privátban is költöztettünk, és ott is elégedettek voltak, és tovább ajánlottak a saját ismerőseiknek. Remélem még nagyon sokáig leszünk, ennek a cégnek a partnerei!
A másik állandó munkánk egy barátom ajánlásával kezdődött, aki összehozott, egy találkozót, egy olyan céggel, melynek rengeteg kiadó lakása van a fővárosban. Szükségük volt egy olyan megbízható költöztető csapatra, akik a rendelkezésükre állnak, sokszor akár azonnalra, vagy másnapra, ha bútorokat, háztartási gépeket kell mozgatni, megcserélni a lakások között. Vagy ha, elromlik, valami elszállítják, és hozzák az újat helyette. Két dolog volt fontos, amikor leültünk tárgyalni, az egyik a rugalmasság, a másik a megbízhatóság. Kiemelték azt is, hogy csak frekventált helyeken vannak ingatlanaik, és főleg külföldiek a bérlők, ezért a sofőr vagy a rakodó beszéljen minimálisan angolul.
Amire nagyon büszkék vagyunk!
Költöztetés, megbízhatóság!
Eljött az első munkanap, email-ben küldték a címeket, tennivalókat és a kontaktszemély elérhetőségét, aki kísérgetni fog a címek között, és nyitja a lakásokat. Reggel 9 órai kezdést beszéltem le a megrendelővel, aki csodálkozva tapasztalta, amikor 8:50-kor megálltunk a címen. Azt mondta: az előző brigád, ha csak fél órát késtek, akkor már örült, részben ezért is váltak meg tőlük. Négy cím között kellett cserélgetni bútorokat, és kicserélni egy rossz mosógépet. Lekötöttük a régi gépet, beüzemeltük az újat, az ügyfelünk csak pillázott, hogy milyen hamar megoldottunk mindent, és nem problémáztunk a nehézségeken.
A következő megrendelésnél, be kellett menni az irodájukba, ott megadták a menetrendet, odaadták a lakáskulcsokat, és azt mondták, ha végeztünk vigyük vissza a kulcsokat, és ők meg leigazolják a menetlevelünket. Ezen a bizalmon még egy kicsit mi is meglepődtünk, de jó érzés volt. Azóta is dolgozunk nekik, és nagyon jó munkakapcsolat alakult ki a két cég között. Amire nagyon büszkék vagyunk!
Az én véleményem: ha jól csinálsz valamit, akkor az, hosszú távon megtérül!