Kis, közepes és nagy költözések

Kis, közepes és nagy költözések
Költöztetés: kis, közepes és nagy munkák

Kis, közepes és nagy költözések – Az évek során rengeteg költöztetésben vettem részt,  a kis költözésektől az egészen nagyokig. Ezekről mesélnék nektek. A legtöbb cégnél van úgynevezett minimál idő, ami 3 órát jelent. Költözések során régebben még volt 1 óra kiállási díj, plusz 2 munkaóra. Ez az évek alatt úgy változott, hogy eltűnt a kiállási díj, és 3 munkaóra lett a minimum! Azok a cégek, akik főleg lakossági költöztetéssel foglalkoznak, az ilyen jellegű munkákból csinálnak a legtöbbet.

Milyen munkák is ezek?
Ezek az albérletes költöztetések, ahol nincs bútor, csak személyes holmik, tv, mosógép, kerékpár, esetleg virágok. Ilyenkor két opció jöhet számításba.
Hány főt rendelnek költözéskor?

Az egyik, hogy csak 1 sofőrt rendelnek, és a megrendelő ismerősök segítségével megoldja a le-felpakolást, a gépkocsivezető pedig elpakolja és rögzíti a rakományt. A fogadó címen pedig a gépkocsivezető leadogatja a kocsiról a cuccokat.

A másik lehetőség 1 sofőr+1 fő rakodó, akik párban megoldják a feladatot. Az ügyfelek szokták kérdezni, hogy nem lehet-e az, hogy „a férjemmel vagy a fiammal lehordja a sofőr”. Kedves Ügyfelek, ez nem lehetséges, mert nem biztonságos, és bárki meg is sérülhet! Sőt a szállítandó tárgy is sérülhet, és akkor ki lesz a hibás? Ha elvisszük a gumishoz az autónkat, ott se mi emeljük föl a kocsit a kerékszereléshez! Ilyen 2 fős munka lehet még, ha vásárol valaki valamilyen bútort, háztartási gépet.

Jópár ügyfél viszont azt gondolja, hogy ez a létszám egy komplett költöztetéshez is elegendő. Pár évvel ezelőtt jártam úgy egy kollegámmal, hogy reggel 7-re kiálltunk ketten egy „kis munkára” és már 21:30-ra végeztünk is! Aki nem akar szintén így járni, az hallgasson a diszpécserre a létszám megállapításnál!

attitransit költöztetés - költöztetős céggel belföldi azonnali sos profi korrekt költöztetés olcsón, kisteherautóval fuvarozás, szekrény szállítás Budapesten, bútorszállítás országosan Magyarországon
Közepes munkák - költözések

Közepes költözések: A közepes munkáknál az ideális létszám a 3 fő. Mi számít közepes munkának? Az 1-2 szobás lakások kipakolása, ha nincsenek extrém körülmények, akkor ezek kb. 5-6 munkaóra alatt megoldhatóak. Ha viszont egy lift nélküli 3.-4. emeletről szintén egy gyalogos 4.-re kell vinni, akkor itt is érdemes növelni a létszámot, mert a végösszeg kedvezőbb lesz, és az emberek se fulladnak ki.

Lehet olyan is Budán, hogy földszinten van a felpakoló és a fogadó cím is, de a kocsi nem tud közel állni a házhoz, vagy külső lépcsőn lehet megközelíteni az épületet. Az ilyen fontos információkat érdemes megosztani a megrendelésnél, mert pénzt, időt és energiát tudunk megspórolni! Jártunk úgy egy vasárnap délelőtt, hogy kiálltunk 10 órára egy 12. kerületi címre, ahol második emelet volt megadva, de a kapuból nem lehetett látni a házat, mert egy völgyben volt lent, ahová csak lépcsőn lehetett lejutni! Lehet, hogy az ügyfelünk ezt nem tartotta fontos információnak. Persze mire vidékre leértünk, és este kilenc körül mondtuk, hogy mennyi lesz a fuvar, nem volt őszinte a mosolya a megrendelőnek.
A következő szint a nagy munkák

Nagy költözések: Ide tartoznak a 3 szobás vagy annál nagyobb lakások, családi házak, vagy a 10 főnél többet foglalkoztató irodák. Ilyen eseteknél a 4 fő a minimum, de akár 6-10 fő rakodó is kellhet, ha olyan sok az ingóság, vagy olyan rosszak a körülmények. Az ilyen nagyságú munkáknál nagyon könnyű megégni a költöztető cégnek, ha például elromlik a lift, messze tudnak a kocsival megállni, vagy ha sok az olyan bútor, amiket darabokra kell szerelni, utána meg összerakni.

mennyi idő áll rendelkezésre?

Nagyon fontos tudni mennyi idő áll rendelkezésre a költözések lebonyolítására! Az ilyen szintű munkákat, mindig érdemes felmérni, esetleg a költözés napja előtt kimenni, előkészíteni, csomagolni a szállítandó dolgokat. Voltunk olyan helyen irodát költöztetni, hogy hajnal 1 órakor lehetett csak elkezdeni pakolni, mert meg kellett várni, hogy bezárjon a bevásárlóközpont! Először le kellett hordani az emeletről a földszinti rámpára mindent, utána lehetett csak a teherautókra felpakolni a bútorokat, dobozokat. Nyolc teherautónyi cuccot vittünk át, és a fogadó címen a 3. emeletre hordtuk föl. Éjjel 11 órára minden a helyére került, és másnap reggel indulhatott a munka az új helyen!

Call Now Button